TOP նոր
  • Հայաստանի նկատմամբ վերաբերմունքը միգուցե փոխվի, քաղաքականությունը՝ ոչ․ միջազգայնագետ

    Հայաստանի նկատմամբ վերաբերմունքը միգուցե փոխվի, քաղաքականությունը՝ ոչ․ միջազգայնագետ
    Երեկ, 10:31
    Միջազգայնագետ Սուրեն Սարգսյանն իր ֆեյսբուքյան էջում հետեւյալ գրառումն է արել․
    ...
  • Ինչո՞ւ է կշեռքի նժարի վրա դրվում հայրենիքն ու զինվորը. Հոխիկյան

    Ինչո՞ւ է կշեռքի նժարի վրա դրվում հայրենիքն ու զինվորը. Հոխիկյան
    17-01-2021, 13:35
    Ինչո՞ւ է կշեռքի նժարի վրա դրվում հայրենիքն ու զինվորը։ Մեկը մյուսից ավելի ծանր կամ թեթև չի։
    ...
  • Քաղաքագետ. Ավելի քան վստահ եմ, որ Արարատ Միրզոյանը միակ դավաճանը չէ մեր կառավարության մեջ

    Քաղաքագետ. Ավելի քան վստահ եմ, որ Արարատ Միրզոյանը միակ դավաճանը չէ մեր կառավարության մեջ
    17-01-2021, 11:12
    Քաղաքագետ Հրանտ Մելիք-Շահնազարյանը գրում է.
    ...
  • Ալեքսանդր Իսկանդարյան. Ղարաբաղյան խնդիրը ոչ մի տեղ չի անհետացել

    Ալեքսանդր Իսկանդարյան. Ղարաբաղյան խնդիրը ոչ մի տեղ չի անհետացել
    13-01-2021, 09:57
    "Ես չեմ կարող լուրջ վերաբերվել այն հայտարարություններին, թե ղարաբաղյան հակամարտությունը լուծված է"
    ...
  • Թուրքիայից բխող անվտանգային սպառնալիքներն աշխարհին ավելի տեսանելի դարձնելու ուղղությամբ աշխատանքը պետք է կրի մշտական բնույթ, ոչ թե՝ իրադարձային. Փորձագետ

    Թուրքիայից բխող անվտանգային սպառնալիքներն աշխարհին ավելի տեսանելի դարձնելու ուղղությամբ աշխատանքը պետք է կրի մշտական բնույթ, ոչ թե՝ իրադարձային. Փորձագետ